Proud of You - Fiona Fung


Love in your eyes 靜靜的你坐在身旁
Sitting silent by my side 愛意寫在你的眼中
Going on Holding hand 一起走過黑夜
Walking through the nights 有你我緊握我的手

Hold me up Hold me tight 握緊它別放開
Lift me up to touch the sky 讓我感覺能飛上天
Teaching me to love with heart 我用心去愛你
Helping me open my mind 幫我更能放的開

I can fly 我能飛了
I'm proud that I can fly 我真高興我能飛上天
To give the best of mine 讓你看我最美的一面
Till the end of the time 直到時間的盡頭

Believe me I can fly 請相信我真的能飛
I'm proud that I can fly 我真驕傲我能在天空飛翔
To give the best of mine 為了讓你看見我最美的一面
The heaven in the sky 輕舞在天堂的那端

Stars in the sky 在天空閃耀的星星
Wishing once upon a time 仍然帶著我的願望
Give me love Make me smile 給我你的愛讓我欣喜若然
Till the end of life 直到我們都離開人世

Hold me up Hold me tight 握緊它別放開
Lift me up to touch the sky 讓我感覺能飛上天
Teaching me to love with heart 我用心去愛你
Helping me open my mind 幫我更能放的開

I can fly 我能飛了
I'm proud that I can fly 我真高興我能飛上天
To give the best of mine 讓你看我最美的一面
Till the end of the time 直到時間的盡頭

Believe me I can fly 請相信我能飛
I'm proud that I can fly 我真驕傲我能飛
To give the best of mine 為了讓你看見我最美的一面
The heaven in the sky 輕舞在天堂的那端


Can't you believe that you light up my way 你一定不知道是你點亮了我的未來
No matter how that ease my path 儘管要我必須放棄我的路途
I'll never lose my faith 我也不會失去我的信念

See me fly 看著我飛翔
I'm proud to fly up high 我很驕傲能飛的那麼高
Show you the best of mine 展現給你最美好的一幕
Till the end of the time 直到時間走到盡頭

Believe me I can fly 請相信我能飛
I'm singing in the sky 我正在天空中高歌著旋律
Show you the best of mine 展現最美好的我
The heaven in the sky 輕舞在天堂的那端
Nothing can stop me 再也沒有任何事物能阻止
Spread my wings so wide 我展開天使般的羽翼了

***在斯的網誌聽到的,曲很棒、詞也很棒,我喜歡^__________^
arrow
arrow
    全站熱搜

    薔薇瘋 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()